Probabil încercați să accesați acest site dintr-un browser securizat pe server. Activați scripturile și reîncărcați această pagină.
Activare mod mai accesibil
Dezactivare mod mai accesibil
Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Dezactivare animații
Activare animații
Toggle navigation
Menu
Noutati
(current)
Evenimente
Contact
EMAIL LOGIN
E-mail pentru profesori
E-mail pentru studenti
Conectare
Universitate
Carta universității
Despre UMF Iași
Conducerea universității
Rector
Prorectori
Consiliu de administrație
Senat
Impact global
Organizare
Regulamente
Organigrama
Departamente si institutii
Comisia de etica
Audit Public Intern
Alegeri academice
Programe și strategii
Relații internaționale
Erasmus+ Programme (2021-2027)
Erasmus Incoming Students
Orientation Days
Burse si programe internationale
Free movers / Visiting students
Universitati partenere
Afilieri internationale
Deplasari cadre didactice
Informații de interes public
Modele de cereri / formulare tipizate
Buletin informativ
Informații financiare
Achiziții publice / Licitații
Declarații de avere
Comunicate de presă
Transparența salariilor
Date cu caracter personal
Contractul colectiv de muncă
Administrativ
Patrimoniul universității
Acte administrative
Taxe administrative
Serviciul Intern de Prevenire și Protecție
Directia de resurse umane
Concursuri personal administrativ
Evaluare personal
Gradații de merit - administrativ
Managementul Calității – Control Intern Managerial
Identitate vizuală
Bufetul Universității
Admitere
Programe de licenta
Concurs de admitere prin probă scrisă (test grilă)
Concurs de admitere pe bază de dosar
Admitere olimpici
Admitere români de pretutindeni
Admitere la a II-a facultate
Admitere sesiunea septembrie
Admitere taxă în valută
Admission - EN
Admission - FR
Programe de masterat
Concurs admitere
Admitere români de pretutindeni
Admission
Programe de doctorat
Concurs admitere
Admitere români de pretutindeni
Admitere străini
Programe de rezidentiat
Concurs de rezidentiat
Admitere – Cetăţeni non UE
Academic
Facultăți
Medicină
Medicină Dentară
Farmacie
Bioinginerie Medicală
Programe de studii
Programe de licență
Programe de masterat
Programe de doctorat
Programe de rezidențiat
Educație medicală continuă
Școala doctorală
Student
Facultatea de Medicină
Facultatea de Medicină dentară
Facultatea de Farmacie
Facultatea de Bioinginerie medicală
Calendar academic
Servicii suport academic
Serviciul Facilităţi Studenţi
Servicii medicale
Serviciul de Consiliere și Orientare Profesională
Biblioteca universitară
Centrul de limbi moderne
Centrul de simulare
Editură
Didactic
Suporturi de curs
Catalog
Evaluarea cadrelor didactice
Gradație de merit - didactic
Examene - cadre didactice
Burse
Tabere studențești
Taxe universitare
Mobilitate academică
Concursuri didactice
Cercetare
HRS4R
Registru
Centre si Platforme
Proceduri și Regulamente
Comisia de Etică a Cercetării
Granturi / Proiecte
Apeluri
Activitate stiintifica
Concursuri
EURAXESS
Proiecte
Regulamente
Se pare că browserul nu are JavaScript activat. Vă rugăm activați Java Script și încercați din nou.
Regulamente
Curent selectat
Organigrama
Departamente si Institutii
Comisia de etica
Audit Public Intern
Conținut pagină
8.2.1.116
[section]
[section-item]
[row]
[column]
[text content="%3Cspan%20class%3D%22js-webpart-titleCell%20shortpoint-custom-br%22%3E%20" /]
[/column]
[/row]
[/section-item]
[/section]
[section]
[section-item]
[row layout="full-width" shortpoint_visibility="%5B%7B%22ruleDefinitionId%22%3A%22currentDevice%22%2C%22data%22%3A%7B%22hideOn%22%3A%7B%22desktop%22%3Atrue%2C%22tablet%22%3Afalse%2C%22mobile%22%3Afalse%2C%22printer%22%3Afalse%7D%7D%7D%5D"]
[column 12]
[well small title="Organizare"]
[text content="%3Ca%20href%3D%22%2Fro%2Funiversitate%2Forganizare%2FPagini%2FRegulamente.aspx%22%3ERegulamente%3C%2Fa%3E%3Cbr%3E%3Ca%20href%3D%22%2Fro%2Funiversitate%2Forganizare%2FPagini%2FTaxe-administrative.aspx%22%3ETaxe%20universitare%3C%2Fa%3E%3Cbr%3E%3Ca%20href%3D%22%2Fro%2Funiversitate%2Forganizare%2FPagini%2FOrganigrama.aspx%22%3EOrganigrama%3C%2Fa%3E%3Cbr%3E%3Ca%20href%3D%22%2Fro%2Funiversitate%2Forganizare%2FPagini%2FDepartamente-si-Institutii.aspx%22%3EDepartamente%20si%20Institutii%3C%2Fa%3E%3Cbr%3E%3Ca%20href%3D%22%2Fro%2Funiversitate%2Forganizare%2FPagini%2FComisia-de-etica.aspx%22%3EComisia%20de%20etica%3C%2Fa%3E%3Cbr%3E" /]
[/well]
[text content="%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%3Cbr%3E" /]
[/column]
[/row]
[/section-item]
[/section]
[section]
[section-item]
[row]
[column]
[text content="%3Ch1%20class%3D%22shortpoint-custom-br%20shortpoint-custom-single-br%22%3ERegulamente%3Cbr%3E%3C%2Fh1%3E%0A%3Cp%20class%3D%22shortpoint-custom-br%20shortpoint-custom-single-br%20shortpoint-custom-br-single-child%22%3E%3Cbr%3E%3C%2Fp%3E" /]
[webpart-container-classic]
REGULAMENTE CADRE DIDACTICE
Metodologie pentru desfasurarea Referendumului si Alegerilor in structurile si functiile de conducere academica
RG-22 - Regulament de Organizare si Functionare a Structurii Academice
Regulament privind acordarea titlurilor academice și onorifice
RG-03 - Regulamentul de organizare si functionare a comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii academice
RG-06 - Regulamentul Comisiei de etică
Evaluarea colegială a personalului didactic
Metodologie pentru menținerea calității de titular în învățământ și/sau cercetare a cadrelor didactice care împlinesc vârsta de pensionare
Metodologie pentru stabilirea criteriilor de acordare a concediului fără plată, pe motive de perfecţionare profesională şi motive personale, pentru personal didactit titular
Regulament privind deplasările efectuate de personalul didactic, didactic auxiliar şi administrativ
Regulamentul privind acordarea statutului de profesor vizitator
Recunoașterea automată a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în intituții de învățământ universitar acreditate din străinătate
RG-34 - Regulamentului de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic
[/webpart-container-classic]
[webpart-container-classic]
REGULAMENTE CERCETARE
RG-04 - Regulament Activitate Cercetare Științifică
RG-23 - Regulamentul Comisiei de Etica Cercetarii
RG-18 - Regulament privind administrarea granturilor interne
RG-19 - Regulament privind aplicarea principiilor si criteriilor de scientometrie
RG-28 - Regulament de organizare și funcționare a activității de cercetare științifică și încercări în cadrul Centrului avansat se cercetare-dezvoltare în medicină experimentală “Prof. Dr. Ostin C. Mungiu” – CEMEX
RG-29 - Regulament privind acordarea granturilor interne de cercetare - IDEI-echipe
RG-30 - Regulament privind acordarea granturilor interne de cercetare - Grantul tanarului cercetator
RG-31 - Regulament privind acordarea granturilor de necesitate
RG-40 - Regulament de Organizare și Funcționare a Centrului Multidisciplinar de Cercetare – CENEMED din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași
RG-41 - Regulament de organizare și funcționare a Centrului de Transfer tehnologic MAVIS-CTT MAVIS
[/webpart-container-classic]
[webpart-container-classic]
REGULAMENTE STUDII UNIVERSITARE
RG-24 - Regulament de studii universitare de licenta (începând cu anul universitar 2024-2025)
RG-24 - Regulament de studii universitare de licență (anul universitar 2023-2024)
PL-118 - Procedura privind desfăşurarea examinării studenților începând cu anul universitar 2022-2023
Regulament de organizare și funcționare a Biroului Erasmus+
Procedura de desfăşurare a examenului unic tip grilă
[/webpart-container-classic]
[webpart-container-classic]
REGULAMENTE STUDII DE MASTERAT
RG-21 - Regulament de organizare a activitatii didactice pentru invatamantul universitar de master
Pentru anul universitar 2023-2024
RG-21 - Regulament de organizare a activitatii didactice pentru invatamantul universitar de master
Pentru anul universitar 2024-2025
[/webpart-container-classic]
[webpart-container-classic]
REGULAMENTE STUDII DOCTORALE
RG-10 - Regulament de organizare și desfășurare a studiilor universitare de doctorat în I.O.S.U.D. U.M.F. „Grigore T. Popa” din Iași
RG-11 - Regulament pentru desemnarea membrilor C.S.U.D.
RG-35 - Regulament pentru desemnarea membrilor consiliului școlii doctorale
RG-37 - Regulament privind organizarea și desfășurarea programelor postdoctorale de cercetare avansata
[/webpart-container-classic]
[webpart-container-classic]
REGULAMENTE STUDII POSTUNIVERSITARE
RG-09 - Regulament Studii de Rezidenţiat
RG-20 - Regulament pentru studii postuniversitare de educatie medicala continua
[/webpart-container-classic]
[webpart-container-classic]
REGULAMENTE ACTIVITATE ADMINISTRATIVA
Metodologie de organizare a alegerilor studenţeşti pentru reprezentare în structurile de conducere ale UMF Iași și pentru desemnarea reprezentanților de an, serie și grupă
RG-36 - Regulament intern al Universităţii
RG-02 - Regulamentul de organizare și funcționare al structurii administrative
RG-05 - Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de Control Intern Managerial
RG-07 - Regulament de organizare și funcționare a Comisiei de relații internaționale și parteneriate academice a Senatului
RG-12 - Regulament de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar
RG-14 - Regulament de organizare și funcționare al căminului studențesc
RG-15 - Regulament de cazare studenţi
RG-16 - Regulamentul de organizare şi funcţionare al Senatului Universitar
RG-17 - Regulament privind acordarea burselor pentru studenţi si masteranzi
RG-27 - Regulament de organizare si functionare a societatii antreprenoriale studentesti din Universitatea de Medicina si Farmacie „Grigore T. Popa” Iasi
RG-32 - Regulament de organizare si functionare a Bibliotecii universitare
[/webpart-container-classic]
[/column]
[/row]
[/section-item]
[/section]